LATAR BELAKANG LETCHAT - BACKGROUND COMPANY U&ME

Translate

LATAR BELAKANG LETCHAT - BACKGROUND COMPANY U&ME

Letchat Messenger merupakan produk keluaran dari syarikat U&ME SDN BHD anak syarikat OM TECHNOLOGIES. Syarikat ini telah bertapak selama 17 tahun di 5 buah negara iaitu USA-INDIA-DUBAI-MALAYSIA DAN AUSTRALIA. 





Core bisnes perniagaan syarikat ini adalah dalam bidang ICTdan  PROGRAMMING. Banyak badan-badan kerajaan dan swasta didalam MALAYSIA yg telah menggunakan khidmat U&ME SDN BHD dalam sistem mereka, antaranya adalah POSLAJU, GDEX, TABUNG HAJI, MARA, AEON, KPJ dan banyak lagi. Boleh lihat paparan gambar di bawah.




U&ME SDN BHD juga telah mendapat pengikitirafan daripada MSC yg disokong sepenuhnya oleh kerajaan. Bukan senang nak dapat pengiktirafan daripada MSC, sekiranya syarikat tersebut tidak mempunyai kepakaran serta kekukuhan ekonomi.





U&ME juga  berdaftar dengan SSM. no pendaftaran 1065203-T .  Ianya sebagai bukti, bahawa syarikat ini menjalankan perniagaan yang sah. Selain itu, U&ME juga berdaftar dengan GST, no pendaftaran 002039697408.



Itu serba sedikit penerangan latar belakang Syarikat U&ME yang dapat saya terangkan kepada anda. Ini semua merupakan fakta. Kalau nak tahu lebih lanjut lagi, anda boleh google atau youtube. Search je U&ME, beratus ribu paparan akan keluar.



OK, saya akan beralih kepada LETCHAT MESSENGER. Bagi yang belum download lagi, boleh download terlebih dahulu, search sahaja letchat messenger di PLAYSTORE atau klik link nie. www.letchat.world/app




LetChat Messenger merupakan 1 applikasi yang dibangunkan oleh U & Me Communication Sdn Bhd. Applikasi ini menawarkan 1 pengalaman yang sangat berbeza berbanding applikasi yang telah lama berada di pasaran seperti whatsapp, viber, tango, buzz, WeChat, telegram dan lain-lain. 

Di LetChat, sekiranya anda belum mendaftar lagi sebagai ahli berbayar, anda juga akan mendapat faedah setiap kali anda menggunakan applikasi ini secara PERCUMA di mana, anda bakal mengumpul mata ganjaran dan boleh ditebus dengan barang-barang berharga. Anda juga boleh menjadi ahli dengan membeli Pakej yg ditawarkan oleh LETCHAT, yang mana anda boleh menggunakan servis-servis yang terdapat di dalam applikasi ini. Antara servis yang ditawarkan adalah seperti berikut:- 

SENARAI PERKHIDMATAN LETCHAT

pembayaran bil-bil utiliti, 
sistem reload telefon mudah alih, 
pembelian tiket-tiket transportasi, 
tiket-tiket menonton wayang, 
tempahan hotel dan banyak lagi.
pembayaran loan-loan bank seperti personal loan/kereta/rumah dan lain-lain. Untuk lihat senarai bank, boleh KLIK SINI
Selain dari itu, anda juga bakal ditawarkan dengan kad keahlian, kad debit LETCHAT yang mana anda boleh mengeluarkan wang dari sistem bonus LetChat di mana-mana ATM di seluruh negara dan juga luar negara. 

Ahli-ahli yang berdaftar juga akan mendapat RENENUE SHARING dari penjualan produk dan servis syarikat berdasarkan pecahan ini : 
1) 30% dari Digital Marketing Revenue 
2) 25% dari Proximity Marketing Revenue 
3) 15% dari VOIP Business Revenue 
4) 15% dari Stickers Business Revenue 
5) 10% dari Games Business Revenue 

Ada banyak lagi keistimewaan dan faedah yang akan anda perolehi dengan menjadi sebahagian KOMUNITI LETCHAT!  

SERVER LETCHAT juga berada di negara-negara yang disenaraikan di bawah 
1) Singapore 
2) Japan 
3) Australia 
4) Canada 
5) India 
6) Frankfurt 
7) Ireland 
8) California 
9) Seoul 

Sistem beroperasi 24 jam tanpa henti secara Global. 


Related incoming search item:

  • pakej letchat
  • letchat be billionaire
  • u&me communication sdn bhd
  • letchat login
  • let chat messenger
  • letchat messenger
  • letchat malaysia
  • u & me communication sdn bhd
  • Buat duit dengan letchat
  • buat duit 2017
  • buat duit tanpa modal
  • jutawan letchat






Popular Posts

Apa kata Anda?

KLIK BUTTON HIJAU DIBAWAH INI UNTUK BELI PRODUK KING SERUM PERFORMANCE GEL.

ORDER SEKARANG.
Wasap kami untuk mengetahui ada promosi @ tidak