PERTANYAAN DAN JAWAPAN - LETCHAT MESSENGER

Translate

PERTANYAAN DAN JAWAPAN - LETCHAT MESSENGER

Ada yg masih keliru dan kurang faham mengenai letchat. Seringkali saya terima, dan antara soalan-soalan yg saya selalu diajukan adalah seperti dibawah. Ianya berdasarkan pengalaman saya sepanjang menjalankan bisnes ini.

1. Adakah Saya Perlu Maintain Bayar Pakej Tiap-tiap Bulan..?

Tidak, anda tidak perlu untuk maintain membeli pakej setiap bulan. Anda beli pakej, dan nikmati benefit yg letchat tawarkan kepada anda setiap minggu.

2. Adakah Saya Perlu untuk Mencari Orang..?

Tidak wajib. Tujuan utamanya adalah untuk memberi penjimatan kepada anda daripada bayar hangus setiap bulan. GUNA SENDIRI DAN PAKAI SENDIRI. Lihat belanja hangus komitmen setiap bulan anda berapa RM? Dan pilih pakej yg bersesuaian dengan komitmen anda. Nak cari pendapatan lebih, boleh buat network. Tetapi tidak diwajibkan.

3. Adakah Saya Perlu Menggunakannya untuk Membayar Setiap Bulan..?

Terpulang kepada anda, nak guna atau tidak. Kalau tak gunakannya , tidak akan hilang pon wang anda didalam akaun letchat.

4. Kenapa Income Pasif Masuk Hari Sabtu..?

Ianya bagi memudahkan syarikat untuk membayar kepada ahlinya. Walaupon anda menjadi ahli hari lain seperti isnin/selasa/rabu/khamis/jumaat, pendapatan pasif anda tetap akan dapat pada hari sabtu. Ianya bagi memudahkan sistem yg lebih sistematik dan teratur.

5. Adakah Konsep Perniagaan Yang Sama Dengan MyMI2dan OG2..? 

Tidak! Jangan bandingkan syarikat-syarikat tersebut dengan LETCHAT. Kalau nak dibandingkan sangat jauh perbezaannya. Umpama langit dengan bumi. Boleh KLIK SINI untuk tahu lebih lanjut.

6. Dari Mana Keuntungan Letchat Untuk Membayar Ahlinya..?

Perlu anda ketahui, bahawa LETCHAT merupakan produk dari syarikat U&ME SDN BHD. Total revenue syarikat adalah sebanyak USD 115 MILLION. Boleh KLIK SINI untuk tahu lebih lanjut.



Related incoming search item:

  • u&me communications
  • u&me communication malaysia
  • u & me communication hyderabad
  • u&me letchat
  • om technologies sdn bhd
  • u&me communication pvt ltd
  • u&me messenger
  • u & me images






Popular Posts

Apa kata Anda?

KLIK BUTTON HIJAU DIBAWAH INI UNTUK BELI PRODUK KING SERUM PERFORMANCE GEL.

ORDER SEKARANG.
Wasap kami untuk mengetahui ada promosi @ tidak